sábado, 3 de noviembre de 2012

CORONA DE NADAL


11 comentarios:

  1. M'agrada perquè no està gens carregada. Molt bonica l'estrella!
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  2. Que xula! Agafo la idea, ja en vull fer una aquest any i encara no tinc clar com. Aquesta m'agrada!

    ResponderEliminar
  3. Hola Tat, et torno la visita i em quedo a casa teva, fas coses mol boniques, aquesta corona m'ha robat el cor, es preciosa, amb aquests colors queda perfecta. Gràcies per fer-te seguidora i participar al meu sorteig. Petons i fins aviat.

    ResponderEliminar
  4. M'agraden molt les corones de Nadal i aquesta la trobo molt original i diferent de les que he vist !!

    ResponderEliminar
  5. Hola Tat. Gràcies per fer-te seguidora del meu blog! M'ha servit per descobrir el teu. Aquesta corona és preciosa, només en cru i vermell, una combinació perfecta!
    Et segueixo des d'avui.
    Un petó.
    Elena

    ResponderEliminar
  6. Hola Tat, quina corona més maca!!! Jo aquest mes tb he acabat de fer la Meva ( esta al meu blog x si vols veure-la ;-) )
    Un peto molt gran i em quedo al teu blog!!!

    ResponderEliminar

LinkWithin