martes, 19 de julio de 2011

DAVANTALS


                       Vaig començar fent-n´he un i al final varen ser quatre
                i em queda pendent el de la Monica









                                        
                      aquest es el meu, la lloca grossa jo, en Manel, i          
                                  els dos meus polls l´Oriol i l´Aleix 










                                            el de la meva mare, la lloca grossa











aquí el de la Iolanda i el pollet la Mila








 


                              aquí el de la meva germana, la Bet, 
                              amb els pollets en Nil i la Bruna

3 comentarios:

  1. Tat, m'encanten els pollos!!!
    que xulus!
    Petons!
    Bet

    ResponderEliminar
  2. Hola Tat!!
    Gràcies per visitar el meu bloc!!.M'agrada molt el que he vist per aquí. Aquests davantals són una monada!!
    Ahh t'informo que la setmana vinent faré un sorteig d'aniversari al meu bloc...si encara no t'hi has apuntat encara estàs a temps de fer-ho!!
    Una abraçada i fins aviat!!

    ResponderEliminar

LinkWithin